تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید سیدابوالقاسم مظهری

  • کد خبر: ۹۷۵۰۷
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید سیدابوالقاسم مظهری
سید، فوتبال را از دوره نوجوانی آغاز کرد و به عضویت باشگاه تاج پذیرفته شد. ابتدا در مسابقات آموزشگا‌ه‌ها پا‌به‌میدان گذاشت، سپس بین سال‌های ۱۳۵۵‌تا ۱۳۵۷ عضو تیم منتخب شد و همراه این تیم در سال‌های‌۵۶‌و‌۵۷ در مسابقات فوتبال قهرمانی استان به میدان رفت. پس از شهادتش، استادیوم سبزوار به نام او نام‌گذاری شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید، فوتبال را از دوره نوجوانی آغاز کرد و به عضویت باشگاه تاج پذیرفته شد. ابتدا در مسابقات آموزشگا‌ه‌ها پا‌به‌میدان گذاشت، سپس بین سال‌های ۱۳۵۵‌تا ۱۳۵۷ عضو تیم منتخب شد و همراه این تیم در سال‌های‌۵۶‌و‌۵۷ در مسابقات فوتبال قهرمانی استان به میدان رفت. پس از شهادتش، استادیوم سبزوار به نام او نام‌گذاری شد.

ابوالقاسم مظهری در اول اردیبهشت‌۱۳۳۶ در سبزوار دیده به جهان گشود. دوران تحصیل را در همان شهر سپری کرد و دیپلم برق را از هنرستان گرفت. خدمت سربازی‌اش مصادف بود با دوران انقلاب و با فرمان حضرت امام (ره) از خدمت فرار کرد و به صف تظاهرکنندگان پیوست.

نوار‌های سخنرانی و اعلامیه‌های حضرت امام (ره) را به سبزوار می‌آورد و آن‌ها را بین مشتاقان توزیع می‌کرد. جنگ تحمیلی آغاز شد و سید ۲ مرحله همراه بسیج به منطقه جنگی رفت. دومین‌بار که عازم جبهه شد، در تاریخ شانزدهم خرداد‌۱۳۶۰ در عملیات فتح‌المبین و در محور عملیاتی ذیل ملک‌شاهی بستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر مجروح و به بیمارستان رازی ایلام اعزام شد و همان‌جا به شهادت رسید. پیکر وی به سبزوار منتقل شده و پس از تشییع، به خاک سپرده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->